مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 21:552021-01-11سياسي

مویه برای سردار| مرور آثاری که برای شهادت حاج قاسم خلق شد+نماهنگ و صوت


از محسن ابراهیم زاده خواننده ژانر موسیقی پاپ جوان پسند تا میثم مطیعی مداح اهل بیت، از علیرضا افتخاری خواننده سرشناس موسیقی ایرانی تا علی زندوکیلی و غلامرضا صنعتگر، - خبرگزاری فارس ـ گروه موسیقی ـ علیرضا سپهوند: 13 دی ماه سال 1398 بالاخره حاج قاسم قصه ما به آرزوی دیرینه خود رسید و به سوی معبود شتافت.

از صحبتهای سردار آسمانی در ویدیوها و صوت های متعدد و مختلف، آرزوی فیض شهادت را مستقیم از زبان خود حاج قاسم شنیده ایم و حتی دشمنان صهیونیست و آمریکایی قسم خورده او هم بر شهادت طلبی این اَبَرمرد واقعی اذعان داشتند.

از سوی دیگر، ما خیل دوستداران این قهرمان وطن در غم فقدان یکی از بزرگمردانمان که در سطح جهانی به او و حضور دلاورانه اش می بالیدیم در غم جانکاه او سوختیم.

حتی تمام دشمنانش از ژنرال های آمریکایی تا اروپایی و حتی فرماندهان اسراییل غاصب نیز بر شجاعت و نخبگی نظامی حاج قاسم ما اذعان داشتند.

سردار سلیمانی از آن انسانهایی بود که از همان اوایل جنگ تحمیلی به شدت از مصاحبه و خبر و شهرت دوری می جست و همواره دوست داشت رسالت الهی خود را با تمام وجود پی بگیرد.

تا اینکه با رشد و گسترش فناوری اطلاعات دوست داران او در شبکه های اجتماعی به ذکر رشادت ها و پیروزی های او در جنگ با داعش که به سرنگونی این پدیده ملعونه انجامید، می پرداختند و به سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مویه برای سردار| مرور آثاری که برای شهادت حاج قاسم خلق شد+نماهنگ و صوت

مویه برای سردار| مرور آثاری که برای شهادت حاج قاسم خلق شد+نماهنگ و صوت